lørdag den 22. november 2008

En skøn juledag i Tivoli

Igår var jeg i Tivoli med David, super hyggeligt. Vi traskede rundt og fik smagsprøver, og endte så med varm kakao, uhm. Fik at vide at han skal være dobbelt-morbror (tillykke Line og Rune!), det er jo intet mindre end fantastisk! :D



Fik købt årets mandelgave fra Karamel Kompagniet, uhm, de smager altså godt!



Bagefter tog vi på Vesuvio, min yndlings restaurant, fik den bedste pizza og endnu en kop dejlig varm kakao. Med ægte flødeskum. Uhm.

Pludselig ringede min mobil, jeg havde helt glemt at sætte den på lydløs. Var et nummer jeg ikke kendte, så lod den ringe (ja, er paranoid mht. arbejdet).

Ringede så på vej hjem i bussen (lidt over 21). Det var en tandlæge, der havde set min annonce på nettet. Og vil have mig til samtale på mandag :D :D :D

Så turen hjem fra stationen i sneen var helt fantastisk. Elsker når man går næsten helt alene i nyfalden sne, hvor det knirker under støvlerne og det samtidig falder fint ned. De aftener er der alt for få af i livet. Men den igår nød jeg til fulde.

Da jeg kom hjem fik jeg sendt en ansønging til en tandlæge Stine havde talt med (tak Stine!) ang en elevplads, som de ville tilbyde hende. Men hun fik jo drømmepladsen igår, så det var ikke aktuelt. Det kan man da kalde næstekærlighed og søstersolidaritet, så det basker.

Lige om lidt skal jeg til Lyngby med min mor.

Ingen kommentarer: