tirsdag den 25. november 2008

Telmore!!!

Telmore er sgu da nogle spader!!!

Vågner mandag morgen, og pludselig kan min mobil ikke registrere mit simkort!!! Kan jo så af gode grunde ikke ringe til deres kundeservice, så det må mine stakkels forældre gøre med kontakt til mig over mail!!!

Kl 11 får jeg så viderestillet alle opkald til min fars simkort, men der kan jo stadig have været opkald inden. Prøver så at ringe og "logge ud" af hans telefonsvarer, for at aflytte min egen. Det kan man ikke, fordi han også har telmore. Og min mor har det også. Og vi har ikke noget fastnet.

Beskeden fra telmore: Jamen så kan du ikke aflytte din telefonsvarer. Great!!!

Mailede så til telmore ang telefonsvaren. Skrev at jeg ikke kunne aflytte fra min fars nummer.

Deres svar:"Jamen så kan du da bare aflytte fra det nummer, det drejer sig om"
Hvis jeg kunne det, ville jeg jo ikke have noget problem in the first place!!!

Modtog så det nye simkort igår, og det virker heller ikke.

Ringede her til morgen: De kan ikke sige hvornår det vil virke!!!

Synes simpelthen det er for ringe!!!

Hvis de ikke havde sendt mig det nye simkort (som der er kø til at få åbnet), så kunne de godt have kigget på, hvad der var galt!!! Men nej, de sender da bare et nyt simkort, og så kommer jeg bagerst i køen!!!

Ingen kommentarer: